Zwroty i reklamacje

 

 

1. Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji n
apisz maila na m2kceramika@gmail.com z następującymi informacjami:

- imię i nazwisko,

- adres e-mail lub adres do korespondencji,

- ewentualnie nr telefonu,

- nazwa lub opis produktu,

- przyczyna reklamacji,

- data zakupu oraz wystąpienia wady.

 

Reklamacje dotyczą najczęściej sytuacji, w których ceramika dociera potłuczona. Nie ma potrzeby wysyłania do nas kawałków naczyń, wystarczą zdjęcia.

Jeśli przypuszczasz, że produkt został uszkodzony w czasie transportu, zrób zdjęcia jak najszybciej po rozpakowaniu.

 

Innego typu reklamacje rozpatrujemy indywidualnie. Wtedy też ustalamy dalsze postępowanie aby obie strony były zadowolone.

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

M2K ceramika Marta Krasna-Kornak

ul. Ejsmonda 3

05-807 Podkowa Leśna

Do paczki ze zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl